هتل های 5 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد : 

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد در سال 1386 احداث شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن می باشد. این هتل 25 طبقه در مجموع از 223 اتاق در 32 تیپ مختلف مانند اتاق های فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های VIP  تشکیل شده است. فاصله این هتل با حرم 1400 متر می باشد.

هتل درویشی مشهد

امکانات هتل درویشی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، تراس، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، کافی شاپ، چایخانه، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، زمین بازی، روف گاردن، قنادی، کافی نت، اینترنت و...

هتل درویشی مشهد 2

هتل درویشی مشهد4

 

هتل بین المللی قصر مشهد

ghasralmas2.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد از هتل های بسیار مجلل و شیک 5 ستاره مشهد می باشد که در مساحت حدود 20000 متر مربع و در 11 طبقه ساخته شده است.این هتل در فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا و در مرکز شهر مقدس مشهد افتتاح شده است.ابتدا در فروردین سال 1391 این هتل از قصر به قصر الماس تغییر نام داده و مجددا در خرداد ماه 1393 همزمان با گرفتن گرید پنج ستاره از قصر الماس به هتل بین المللی قصر تغییر نام یافت.هتل بین المللی قصر از لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه شهر مشهد قرار گرفته به طوری که تا مراکز خرید و تفریحی فاصله بسیار کوتاهی دارد.همچنین فاصله آن تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا حرم 15 دقیقه پیاده روی می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد سفر راحت و بدون دغدغه ای را در این هتل سپری می نمایند.

ghasralmas1.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد دارای 310 اتاق مجهز می باشد که تعدادی از آنها سوئیت، آپارتمان و کانکت می باشند و همگی آنها  به زیباترین وجه و طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند.از امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ماهواره و... اشاره کرد. اتاق های هتل قصر الماس مشهد با مجلل ترین مبلمان و تجهیزات طراحی و چیدمان شده و بهترین و مناسب ترین فضا و مکانها را برای برگزاری کنفرانس ها، گردهمایی ها و جشن ها در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده است.

ghasralmas5.jpg

ghasralmas6.jpg

کافی شاپ و رستوران های هتل بین المللی قصر مشهد :

ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع کباب ها، خورشت ها،سالادها و فست فودها در رستوران مرسده

سرو غذاهای دریایی شامل انواع میگو، ماهی، خرچنگ و... به صورت کبابی سوخاری در رستوران غذاهای دریایی

سرو انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و متنوع ترین دسرها به همراه سالادها و بوفه در رستوران قصر

سرو انواع اسنک، پیتزا، پیراشکی، پاستا و ...در فست فود ملودی

سرو انواع دسر ها، بستنی ها و نوشیدنی های گرم و سرد در کافی شاپ 24 ساعته هتل

 ghasralmas3.jpg

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

 
سالن های ملودی و مرسده برای جشن ها و میهمانی ها, رستوران های قصر و الماس, کافی شاپ 24 ساعته, چایخانه سنتی, سیستم پیشرفته IPTV,باشگاه میهمانان قصر, نخستین رستوران غذاهای دریایی،رستوران سنتی, سالن های کنفرانس و سمینار, پارک بازی کودک,روم سرویس 24 ساعته,خدمات سی آی (تشریفات ویژه ) رایگان,تاکسی سرویس 24 ساعته,ماساژ آقایان و بانوان, واحد گریم کودکان و عکس،صرافی 24 ساعته,مراکزخرید, سرویس رایگان از فرودگاه تا هتل,گیم نت و کافی نت,آرایشگاه زنانه,آژانس هواپیمایی و مسافرتی,بانک,خدمات اینترنتی,خدمات پزشکی,پارکینگ و....از جمله امکانات رفاهی هتل بین المللی قصر مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.
 
ghasralmas4.jpg
 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد, لوکس ترین هتل های مشهد, مجلل ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: